Daag Mario en Sonic uit met de nieuwe blauwe Wii-bundel
10 oktober 2011 – Olympische deelnemers kunnen zich aan de zijde van hun favoriete gamepersonages voorbereiden op de Olympische Spelen van 2012 in Londen, dankzij Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Londen 2012. Om spelers op een prettige manier met hun sportvaardigheid te helpen, brengt Nintendo dit jaar de ultieme bundel uit. Deze bestaat uit een exemplaar van de game en een exclusieve nieuwe* blauwe Wii, beschikbaar vanaf 18 november.
Spelers kunnen nieuwe Olympische sporten beoefenen, zoals voetbal, paardensport en kanovaren, en ook veel favoriete disciplines uit het vorige spel maken opnieuw hun opwachting. Klassiekers zoals de 100 meter sprint, watersport en tafeltennis zijn beter dan ooit. Combineer deze juweeltjes met de geliefde Dream Events en er is meer keus dan ooit tevoren.
In Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Londen 2012 kun je de straten van Londen ingaan en de stad veranderen in een persoonlijke speeltuin. Kies je favoriete personage in de London Party Mode en doe mee aan minigames rondom de beroemdste bezienswaardigheden van Londen.