Donkey Kong Country Returns verschijnt exclusief voor het Wii-systeem en wordt in Europa gelanceerd op 3 december. Spelers kunnen genieten van de zijwaarts scrollende platformactie waar de serie bekend om staat. Het spel is uitgerust met nieuwe levels en spectaculaire graphics, terwijl de gameplay nieuwe diepte krijgt door optimaal gebruik van wondermooie 3D-omgevingen. Zowel oude fans als nieuwe spelers zullen direct worden gegrepen door de swingende actie!
Alsof dat alles nog niet genoeg is, zit elk level boordevol met verborgen voorwerpen, puzzelstukjes en andere geheimen, zoals de verstopte K-O-N-G-letters. Als een speler aan het eind van een level alle letters heeft verzameld om K-O-N-G te spellen, wacht hem een speciale beloning. Spelers die een extra uitdaging zoeken zitten goed in de Time Attack-stand, waarin ze in elk level kunnen proberen hun snelheidsrecord te breken.
Je kunt de komende winter weer heerlijk de beest uithangen in Donkey Kong Country Returns. Dit spel verschijnt exclusief voor Wii en wordt in Europa gelanceerd op 3 december.