Als je je Nintendo-producten bij Club Nintendo registreert, verdien je sterren die je in kunt ruilen voor exclusieve artikelen uit onze sterrencatalogus.
De komende weken zul je bepaalde Nintendo GameCube- en Game Boy Advance-spellen niet langer kunnen registreren. De registratiekaarten die in de verpakking van deze spellen zaten, zullen dan namelijk verlopen (spellen kunnen tot drie en een half jaar na hun aanvankelijke release geregistreerd worden). Als je na het verlopen van zo'n kaart een Game Boy Advance- of GameCube-spel zal proberen te registreren, krijg je de volgende boodschap te zien: "Vul een geldige PIN-code in." Mocht je deze boodschap zien bij het registreren van een nieuw spel, bijvoorbeeld voor Wii of Nintendo DS, neem dan contact op met onze klantenservice om er achter te komen of het spel nog binnen de registratieperiode valt.
De volgende lijst bevat de spellen met registratiekaarten die voor het einde van 2009 zullen verlopen, compleet met de vervaldatum van de bijbehorende registratiekaart. Let op: dit betekent ook dat de spellen die op deze lijst staan de enige GameCube- en Game Boy Advance spellen zijn die nog geregistreerd kunnen worden na 22 maart.