Een leuke en veilige game-ervaring voor je kind
Bij sommige games voor de Nintendo Switch 2 en Nintendo Switch kunnen gebruikers onderling communiceren, bijvoorbeeld via berichten of afbeeldingen. Ouders en voogden kunnen deze app gebruiken om dergelijke functies te beperken voor afzonderlijke games of voor alle games. Houd er rekening mee dat deze instellingen niet van toepassing zijn op GameChat. Daarvoor moeten aparte instellingen worden gebruikt.
Houd er rekening mee dat kinderen van onder de 16 jaar geen GameChat kunnen gebruiken totdat een ouder of voogd hier toestemming voor geeft in de 'Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch'-app.