The Will of Dr Frankenstein
Frankie is een weeskind dat zijn oud-oudoom, de bekende professor Frankenstein, moet helpen een vreemd apparaat te bouwen. De professor geeft je een "Steampack": een apparaat dat vaporites (rare wolkjes die apparaten kapotmaken) kan opzuigen en ook schatten kan opdelven.