You play Frankie, the hero of the story. Frankie is a young orphan who must help his great-great uncle, the professor Frankenstein, to build a strange machine.To help Frankie out, the professor gives him a “Steampack" - a device which is able to suck up vaporites (strange clouds that keep destroying mechanical engines) and to unearth treasures.