Successfully Learning German Year 5
Met "Successfully Learning German Year 5", kunnen kinderen uit de vierde klas met Freddy de kleine vampier al spelend vraagstukken oplossen en Duits studeren. Freddy de kleine vampier motiveert kinderen en geeft ze hints. Er is dus geen druk om te presteren.
Als beloning voor al dat studeren, krijg je nieuwe levels met leuke bonus games. Studeren en spelen worden de ideale combinatie!