Successfully Learning German Year 5
In Successfully Learning German Year 5, pupils will solve exciting exercises to learn German in a playful way. The little vampire Freddy motivates the children and helps with tips to ensure learning without pressure.
As a reward for hard study, students can play new levels of funny bonus games. So learning and play become a perfect combination!