Paint Splash verandert je TV in een interactief canvas waar kinderen van alle leeftijden kunnen leren schilderen met de Wii-afstandsbediening. Maximaal vier personen kunnen tegelijk schilderen, dus de hele familie kan deelnemen aan het maken van fantastische schilderijen, enkel en alleen met de Wii-afstandsbedieningen. Kies een van de verschillende kwasten of hulpmiddelen en schilder in alle kleuren van de regenboog. Of activeer de Splash-stand waarbij je, simpelweg door je Wii-afstandsbediening te schudden, verf op het canvas deponeert. Ideaal voor de jongste leden van het gezin. U kunt uw schilderijen op een SD-geheugenkaart opslaan om uw creaties op andere apparaten te kunnen openen, printen en e-mailen.