Manic Monkey Mayhem
Zoals bij de meeste ruzies weet niemand echt meer hoe, waar of wanneer de rivaliteit is begonnen, maar deze groep apen vecht al sinds mensenheugenis. Hun gevechtsstijl is de oude kunst van het Banaansmijten, en nu deze boze apen gezworen vijanden van elkaar zijn geworden, zijn ze allemaal vastbesloten om de anderen te verslaan in een furieuze en vooral fruitige oorlog.
Sluit extra Wii-afstandsbedieningen aan om tegen drie extra spelers te vechten of om het via de Nintendo Wi-Fi Connection tegen vrienden of vreemden op te nemen. Sluit een Wii Balance Board aan om nog meer rotzooi te schoppen.