In Lead the Meerkats kruip je in de huid van een jong stokstaartje. Je staat aan het begin van een wervelend avontuur. Je bent gescheiden geraakt van je groep en het is nu tijd dat jij je eigen groep stokstaartjes sticht. Ga je die uitdaging aan?
Geef namen aan je groep en aan de andere stokstaartjes. Graaf tunnels en breid je territorium uit. Ga op zoek naar eten en zorg dat de groep groeit. Blijf altijd op je hoede, want soms moet je razendsnel een beslissing maken. Zoek dekking in de holen of vecht tegen je tegenstanders. Ga het gevecht aan met een groep vijandige stokstaartjes. Leid je groep naar de overwinning en heers over de hele savanne.
Lead the Meerkats is het eerste spel over het opwindende leven van de stokstaartjes. Voer je eigen groep aan en geniet van het gezelschap van deze levendige beestjes. Lead the Meerkats biedt spelplezier voor dierenliefhebbers van alle leeftijden.