Driift Mania is de ultieme race-ervaring voor meerdere spelers! Daag je vrienden uit in snelle en opwindende races en een paar knotsgekke spelmodi! Als je succes wilt hebben moet je je rijgedrag aanpassen aan de verschillende race-omgevingen!