Legend of Kay Anniversary
Beleef een kleurrijk en katachtig 3D-platformavontuur boordevol actie in Legend of Kay Anniversary voor de Wii U! Je hebt al je negen levens hard nodig om je volk te redden!
Spelers kruipen in de vacht van de kat Kay: de held van het verhaal en een geboren vechter die zijn kunsten dag en nacht aanscherpt. Als Shun, de leider van de gorilla's, het volk van Kay wil onderwerpen, zweert de pluizige krijger dat hij de apeninvasie zal afslaan en de vrede in het land zal herstellen.
Reis door het land Yenching en gebruik je vechtkunsten om tal van vijanden in het stof te laten bijten. Naast je poten en klauwen kun je ook wapens gebruiken, waaronder een zwaard. Gebruik combo's om eindbazen het zwijgen op te leggen, en maak voor eens en altijd korte metten met de snode Shun en zijn handlangers!