Wat als onze grootste helden onze grootste bedreiging worden? Injustice: Gods Among Us voor Wii U is een machtige nieuwe franchise in het vechtspellengenre van NetherRealm Studios, de makers van Mortal Kombat.
De vechtactie wordt aaneengeregen door een diepgaand en origineel verhaal met vele helden uit de strips van DC Comics, waaronder Batman, The Flash, Harley Quinn, Solomon Grundy, Superman en Wonder Woman. Ze nemen allemaal deel aan grootschalige gevechten in een wereld waar de lijn tussen goed en kwaad is vervaagd.
Strijd tegen een vriend in de tweespelerstand*, of laat de hele wereld zien wat je kan tijdens knallende onlinegevechten. Dankzij het overzicht van knoppencombinaties op het Wii U GamePad-scherm zie je in één oogopslag hoe je de meest vernietigende acties op je tegenstanders loslaat!