Spheroids
In Spheroids heb je de controle over Lucas, een springerige, Canadese jongen die op avontuur gaat met Otto, een gekke wetenschapper, nadat ze hebben ontdekt dat de overheid naast de kubuswereld waarin zij leven, alternatieve universa achter de hand houdt. Helaas bevatten deze alternatieve universa bollen die alles om willen draaien en het is aan Lucas om de wereld van deze gevaarlijke aliens, die Spheroids worden genoemd, te redden.