Slender: The Arrival
Je staat er alleen voor. Niemand komt je halen. Niemand komt je helpen. Niemand hoort je gillen.
Slender: The Arrival is de officiële videogamebewerking van Slender Man, en is ontwikkeld in samenwerking met Eric "Victor Surge" Knudson, de maker van het paranormale fenomeen dat de wereld sinds de release in zijn ijzingwekkende greep houdt, in samenwerking met Mark Hadley en Blue Isle Studios.