“Mi” (dat ben jij!) is een doofstomme maar bijzondere sprite die tijdens haar zoektocht naar de zes lotklokken, die elke zes honderd jaar moeten luiden om de ondergang van de wereld te voorkomen, speciale krachten ontwikkelt!