Humans practically destroyed the planet in a war five hundred years ago, and have long since abandoned the world. The remaining population called 'sprites' are forced to live in tunnels underground.
“Mi” (that's you!) is a mute but extraordinary sprite who develops special powers as she embarks upon a quest to ring the six bells of fate which, if not rung every six hundred years, will begin a chain reaction that will obliterate the world!