Infinity Runner
De Infinity is het grootste ruimteschip dat ooit door mensenhanden is gebouwd. Het schip vliegt door de uitgestrekte eindeloosheid van het heelal, op zoek naar een nieuwe thuishaven voor de mensheid tussen de sterren. In plaats van een paradijs ontdekten de passagiers van de Infinity de toegangspoort tot een in vergetelheid geraakte nachtmerrie. In het binnenste van dit reusachtige ruimteschip is een weerwolf ontwaakt. In Infinity Runner staat een gevangene centraal die wanhopig op zoek is naar een manier om van boord te gaan om uit de klauwen van het wezen te ontsnappen.
De speler bestuurt de hoofdpersoon in firstperson-perspectief terwijl hij van het reusachtige schip probeert te ontsnappen. Infinity Runner is een sciencefiction-actiegame die het ontsnappingsgenre nieuw leven inblaast!