Collateral Thinking
Collateral Thinking is een actie-platformgame voor de Wii U waarin je het opneemt tegen buitenaardse geesten, op zoek gaat naar blauwdrukken en miljardairs moet redden in een race tegen de klok. Ieder level bestaat uit één scherm waarin je in dertig seconden een opdracht moet uitvoeren: ontwijk alle gevaren, versla alle vijanden of verzamel alle blauwdrukken. In deze uitdagingen is het de bedoeling om snel de omgeving te analyseren en daarna in actie te komen om de meer dan honderd levels uit te spelen en onderweg zo veel mogelijk geld te verzamelen. Collateral Thinking biedt de actie op één scherm die je uit games van weleer kent en schroeft de snelheid op voor onvoorspelbare, impulsieve actie! Dankzij de meer dan honderd levels, drie speelbare personages en aanstekelijke soundtrack zul je je geen ogenblik vervelen met Collateral Thinking.