Collateral Thinking
Collateral Thinking is an arcade-style action platformer for Wii U that’s all about beating up alien ghosts, recovering blueprints, and rescuing billionaires on a tight schedule (and budget). Each level is a self-contained screen that gives you one of three specific tasks to complete in 30 short seconds – to “Avoid” all the hazards, to “Bust” all the enemies, or to “Collect” all the blueprints. These quick-fire challenges force you to quickly survey your surroundings and then jump into action in order to progress through the 100+ floors and net as much cash as possible along the way. Collateral Thinking takes the single-screen management of yesterday’s classics and then cranks up the speed and the absurdity by 100 for unpredictable, impulsive action! With over 100 levels, three playable characters, and a ton of toe-tapping tunes, Collateral Thinking is more than ready to satisfy your arcade addiction!