BLOK DROP X TWISTED FUSION
BLOK DROP X TWISTED FUSION speelt zich af in een fantasiewereld boordevol puzzels, die garant staan voor een compleet nieuw avontuur. Breng de GoGo in veiligheid door vijanden in de buurt uit te schakelen en de resterende blokken op het spelbord weg te spelen. In totaal kun je 50 levels vrijspelen, waardoor dit avontuur zelfs voor doorgewinterde puzzelfanaten een uitdaging biedt.