Pilotwings
Welkom bij de Pilotwings Flight Club, waar je carrière pas echt van de grond komt! Deze klassieker van de Super Nintendo gaf een vrolijke draai aan vliegsimulators.
De besten zullen een helikopter moeten besturen voor een gewaagde reddingsmissie. Met Pilotwings vliegt de tijd!