Pilotwings
Welcome to Pilotwings Flight Club, where your career can really soar! This Super Nintendo classic puts a fun new spin on flight simulation.
Pilot a range of flying machines and advance through the ranks. Soar through the floating rings in a biplane. Perform a precision skydive on to a distant target. Catch the thermals on a hang-glider. You can even test the experimental Rocketbelt!
The best graduates will be called on to pilot a helicopter in a daring rescue mission. With Pilotwings, the sky's the limit!