Zombieland: Double Tap- Road Trip
Zombieland: Double Tap- Road Trip vertelt een uniek verhaal dat plaatsvindt na de gebeurtenissen van de eerste film. In deze belachelijk leuke topdown, twinstick-schietgame met lokale multiplayerstand voor maximaal vier spelers speel je als je favoriete helden uit het origineel — Tallahassee, Columbus, Wichita en Little Rock — en als nieuwe, vrij te spelen personages uit het aankomende vervolg. de game omarmt spelachtige elementen die in de film voorkomen door alles van de ‘Regels’ tot ‘Zombiemoord van de week’ erin op te nemen. Gebruik je speciale vaardigheden, een arsenaal aan wapens en de essentiële Zombieland-overlevingsregels om in leven te blijven terwijl je wordt opgejaagd enorme aantallen groteske en gevaarlijke ondode gedrochten in de verhaalgebaseerde campagnestand, wave-gebaseerde hordestand en eindbaasgevechten van Zombieland: Double Tap- Road Trip.