Ys VIII: Lacrimosa of DANA
Onderweg zal Adol zich moeten verdedigen tegen talloze roofzuchtige monsters. Sla, stoot en doorboor je vijanden in bliksemsnelle gevechten! Wissel af tussen je personages met verschillende aanvalstypes om voordeel te krijgen in de strijd, en gebruik daarna op het juiste moment een speciale move om je tegenstander neer te maaien!
Dit is het verhaal van Adol, de man die vecht voor zijn leven, en de mysterieuze Dana, de vrouw die in zijn dromen verschijnt... Twee zielen, gescheiden door tijd en ruimte, zullen de geschiedenis herschrijven.