Whisper: Een Onverwachte Ontmoeting
Na een brand te hebben overleefd is Stormwind onrustig en zelfs Mika kan hem niet helpen. Pas wanneer het dappere meisje Ari onverwachts aankomt op het prachtige landgoed Kaltenbach, lukt het Stormwind om te kalmeren door bevriend te raken met Ari.
Hoewel Ari geen eerdere ervaring heeft met paardrijden, kan ze zonder problemen Stormwind berijden. Zal Mika het vertrouwen terugkrijgen om weer op Stormwind te rijden? En hoe zit het met de legende van de paardenkrijger waar meneer Kaan het steeds over heeft?
Je hebt meer nodig dan enkel te kunnen paardrijden, je moet ook bedreven zijn in het hanteren van een boog. Ontdek hoe je met een pijl en boog schiet en krijg boogschieten onder de knie te voet en zelfs te paard!
Ontdek 15 missies waarin Ari's band met Stormwind zal groeien terwijl je onderweg veel interessante karakters ontmoet. Verken het adembenemende Alpengebied en ontdek alle geheime locaties en extra verhalen.