Windstorm: An Unexpected Arrival
After surviving a fire, Windstorm is restless and not even Mika is able to help him. It is only when the brave girl Ari unexpectedly arrives at the beautiful Kaltenbach estate that Windstorm is able to calm down by befriending Ari.
Even though Ari has no prior experience in horseback riding, she is able to ride Windstorm without any problem. Will Mika regain the confidence to ride Windstorm once again? And what about the legend of the horse warrior that Mr. Kaan keeps talking about?
You will need more than just skills in horseback riding, you also have to be skilled in wielding a bow. Discover shooting your bow and arrow, and master your archery skills on foot and even on horseback!
Discover 15 quests in which Ari’s bond with Windstorm will grow as you meet many interesting characters along the way. Explore the breathtaking Alpine area on foot or on horseback and discover all the secret locations and extra stories.