Tropico 6 - Nintendo Switch Edition
Tropico 6 - Nintendo Switch Edit ion bevat een exclusief paleisontwerp, de boeiende flamingovijver, iets waarmee elke dictator de buurstaten wil imponeren en een toeristenkostuum zodat El Prez van de warme tropische nachten kan genieten.