This Is The Police 2
Handhaaf de wet naar eigen inzicht! Run het politiebureau, geef leiding aan je agenten, neem moeilijke beslissingen en probeer zelf uit de gevangenis te blijven in dit verhaal vol avontuur, strategie en tactische turn-based gevechten.