Belangrijkste Kenmerken
Them's Fightin' Herds is een 2D-vechtspel met een cast van schattige dieren, ontworpen door de befaamde tekenfilmproducent Lauren Faust. Onder het schattige en aaibare oppervlak, wacht een serieuze vechter!
● Gestroomlijnde gevechten - 4-knops gevechtstechniek, magiesysteem, verbeterde superaanval, en JD om oneindige combo's te voorkomen.
● Uitleg- en Trainingsmodes – Leer de basis met combo-training en stap-voor-stap uitleg, oefen de combo's in een goed ingerichte trainingskamer en bekijk de herhalingen van je gevechten!
● Pixel-lobby - Ontgrendel accessoires, personaliseer je avatar en verken de lobby van bovenaf gezien met andere spelers online.
● Dynamisch muzieksysteem - Stevige strijdmuziek past zich aan het personage aan zodat ieder gevecht aanvoelt als een titanenstrijd.