Gaan met die banaan!
Doe met AiAi en vrienden mee in Super Monkey Ball Banana Rumble op de Nintendo Switch! Speel online tegen maximaal 16 spelers, werk samen met je vrienden in de lokale coöpstand of beleef een geweldig verhaal in de gloednieuwe avontuurstand.
Beleef een nieuw avontuur om van krom te liggen! Ontrafel de geheimen van de legendarische banaan in je eentje of in de coöpstand voor vier spelers!
Baan je een weg door 200 gloednieuwe levels in verschillende werelden en speel in je eentje of met anderen in de lokale of online coöpstand voor vier spelers. Beleef een verfrissend verhaal met nieuwe vrienden, rivalen en allerlei wendingen via de vele tussenfilmpjes in de game!
Waag je aan onlinegevechten met tot wel 16 spelers in vijf spelstanden en ga voor die felbegeerde eerste plek!
Ga uit je bol! Maak kennis met de kleurrijke cast van personages en bepaal zelf wiens skills het beste bij jouw speelstijl passen!
Gebruik de nieuwe Spin Dash om langs je rivalen te spurten of via afsnijpaden regelrecht naar de zege te rollen!
Speel meer dan 300 items vrij, waaronder hoofddeksels, kleding, accessoires en zelfs bollen, om je aapje helemaal naar eigen smaak aan te passen! En... je kunt jouw aapje in elke spelstand gebruiken, zowel online als offline.