SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Zeemeermintranen die wensen kunnen vervullen in handen van SpongeBob en Patrick... Wat kan daar nou verkeerd gaan? Oké, de krachten die het universum helemaal bijeen houden kunnen helemaal bezwijken, waardoor er portalen worden geopend in Wenswerelden waar allemaal ridders, cowboys, piraten en prehistorische slakken uit stromen. Maar dat is geen probleem voor iedereens favoriete spons... als die het juiste pak aanheeft! Iedereen, doe de Cosmic Shake!