Unlock classic and new platforming skills like the Fishhook Swing and Karate Kick
Wish-granting Mermaid’s Tears in the hands of SpongeBob and Patrick… What could possibly go wrong? Sure, the very fabric holding the very universe very together could come very undone, opening up portals into Wishworlds full of knights, cowboys, pirates, and prehistoric snails. But that’s nothing everyone’s favorite sponge can’t handle - with the right cosmic costume! Everybody do the Cosmic Shake!