SWORD ART ONLINE Fractured Daydream
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream is een spannende nieuwe start nu we aan het tiende jaar van de SWORD ART ONLINE-serie beginnen!
Galaxia, een nieuw systeem waarmee spelers het verleden opnieuw kunnen beleven, is toegevoegd aan ALfheim Online. Maar Galaxia slaat op hol, waardoor spelers uit alle tijden en ruimte ontheemd raken! Om de tijdlijn weer op orde te krijgen moet Kirito samenwerken met gevallen vrienden... en vijanden.
SAO-personages uit verschillende verhaallijnen, elk met hun eigen specifieke rol op het slagveld, komen bij elkaar om te vechten. Werk samen met in totaal 20 spelers van over de hele wereld in 1 van 5 groepen, elk bestaande uit 4 spelers, voor multiplayer coöp-actie!