SWORD ART ONLINE Fractured Daydream
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream is an exciting new beginning as we enter the 10th anniversary of the SWORD ART ONLINE game series!
Galaxia, a new system allowing players to relive the past, has been added to ALfheim Online; however, Galaxia spins out of control causing players from all over time and space to be displaced! To set the timeline back on track, Kirito must work with fallen friends...and foes.
Each with their own specific role on the battlefield, SAO characters from various arcs are gathered to fight. Team up with a total of 20 players from around the world in 1 of 5 parties comprised of 4 players each for multiplayer co-op action!