Raiden III x MIKADO MANIAX
Soar Sky-High in Raiden III x MIKADO MANIAX, een opwindende vermelding in de klassieke arcade-shoot-‘em-up-serie! Pas uw muziek, wallpapers, gamemodus en meer aan voordat u wordt gelanceerd in de actie met hoge octaanen!