Miraculous: Rise of the Sphinx
Parijs heeft een held nodig! De lichtstad zit weer eens in de problemen door een nieuwe bedreiging: het meest bedreigende sentimonster ooit gemaakt staat op het punt om de stad in zijn macht te nemen! Je neemt de persona's aan van de wereldwijd bekende superhelden Ladybug en Cat Noir, en moet het duivelse plan ontrafelen van de schurk Hawk Moth - en het dwarsbomen! Ga naar de magische wereld van Miraculous en verbeter je superkrachten terwijl je aan je grootste reis ooit begint!