KONOSUBA - God's Blessing on this Wonderful World! Love For These Clothes Of Desire!
Volg Kazuma en de anderen als ze een geheimzinnige 'zwarte steen' ontdekken die een vloek met een tegenovergestelde persoonlijkheid bevat. De groep moet ingrediënten zoeken en aan de steen voeren om kledingstukken te maken die bij hun nieuwe wensen passen om de vloek te breken. Durf jij Darkness als meedogenloze heerseres onder ogen te komen? Of Aqua als hypercorrecte godin? Of Megumin als leidster van de Lolitaliga?