Bibi & Tina – Nieuwe avonturen met paarden
Een hevige storm heeft het gebied bij Martinshof getroffen. Pak je paard en ga kijken wat voor schade de storm heeft aangericht. Rijd over de velden, spring over talloze hindernissen en laat Bibi de heks de rommel wegtoveren. Maar bovenal kun je veel plezier beleven aan snelle paardenraces, je spring- en slalomrijvaardigheid showen, de paarden liefdevol verzorgen en foto's sturen naar je bezorgde vriendin Naomi in Australië.