Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions
Baldur’s Gate: Enhanced Edition draait op een verbeterde versie van de Infinity Engine en bevat het oorspronkelijke "Baldur's Gate", de uitbreiding "Tales of the Sword Coast" en gloednieuwe content, waaronder drie nieuwe teamleden.