BLUE REFLECTION: Second Light
Met prachtige, doorzichtige ontwerpen van Mel Kishida en een verhaal dat de jeugd van levensechte meisjes laat zien, gebaseerd op het thema van menselijke identiteit en banden, is het nieuwste deel in de serie BLUE REFLECTION hier!
Onder een helderblauwe lucht, omgeven door kristalhelder water, brandt de zon op Ao Hoshizaki's huid.
Op een school die in de verte glinstert, leven drie meisjes die hun geheugen zijn verloren.
Ao wordt verzwolgen door verwarring en begint een vreemd, gemeenschappelijk leven met de meisjes. Samen zoeken ze naar hints om terug te kunnen keren naar hun eigen wereld.
Op een dag, in deze wereld waar de school wordt omgeven door water, verscheen er plotseling een pad naar een nieuwe omgeving.
Aan het einde van het pad was een mysterieuze plek, waar bekende dingen op onverklaarbare wijze bestonden.
Om vat te krijgen op de situatie besloten de meisjes om verder te gaan, maar na hun eerste stappen kwamen ze oog in oog te staan met een monster dat ze nog nooit hadden gezien.
Maar net toen ze dachten dat ze hopeloos verloren waren, kregen de meisjes een mysterieuze kracht.
In een wereld die vast lijkt te zitten in de zomer, zijn jonge meisjes hun geheugen kwijt.
De meiden zijn helemaal alleen in een school omgeven door water. Je kunt de faciliteiten die de meiden verzinnen zelf bouwen, zoals een Takoyaki-kraam of zwembad. Door de faciliteiten van je favoriete meiden te bouwen, of gewoon de dingen die je zelf leuk vindt, maak je een school die helemaal bij jou past.
■De gevechten met commando's gaan nog sneller met adembenemende real-time gevechten!