BLUE REFLECTION: Second Light
With gorgeous translucent designs by Mel Kishida, as well as a story that depicts the youth of lifelike girls, based on a theme of human identity and bonding, a new title in the BLUE REFLECTION series is here!
Under a piercing blue sky, surrounded by crystal clear water, the sun scorched Ao Hoshizaki's skin.
At a school adrift in the distance, there lived three girls who had lost their memories.
Ao, shrouded in confusion, begins to lead a strange communal life with the girls as they seek clues about a way to return to their original world.
One day, in this world where the school was surrounded by nothing but water, a path that led to new scenery suddenly appeared.
At the end of the path was a mysterious location, where familiar things existed inexplicably.
In order to grasp the situation, the girls decided to venture forward, but as soon as they took their first steps, they encountered a monster they had never seen before.
But just when they thought things had become hopeless, the girls obtain a mysterious power.
In a world that seemed to be trapped in summer, young girls have lost their memories.
The girls are the only ones at the school surrounded by water. You can freely build useful facilities the girls come up with, such as a "Takoyaki Stand" or "Pool". By building the facilities that your favorite girls like, or simply the ones you are interested in, you can enjoy building a school to your liking.
■The command-style battles are even faster with "Exhilarating Real Time Battles"!