West of Loathing
West of Loathing is een grappig RPG-avontuur voor een speler dat zich afspeelt in het wilde westen van het Kingdom of Loathing-universum. Doorkruis kloven vol slangen, mep cowboyskeletten tegen de vlakte, worstel met duivelse koeien, en onderzoek een groot aantal walgelijke spuwbakken.