Met het nieuwe emote-systeem kun je je gevoelens tonen aan alle spelers, lokaal of online!
UNO, een van de bekendste kaartspellen, keert terug op de Nintendo Switch met een hele hoop spannende extra's. De nieuwe Dagregels brengen nog meer plezier en strategie naar je UNO-spel! Race tegen anderen om je hand als eerste leeg te spelen in de Klassieke modus, of pas je spel aan met verschillende huisregels.
Met het nieuwe emote-systeem kun je je gevoelens tonen aan alle spelers, lokaal of online!