Trip World DX
Travel across four fantastic lands and Mount Dubious in Trip World DX! Our hero Yakopoo's adventure begins when the Maita flower, a symbol of world peace and happiness, is stolen, throwing Trip World into chaos!
Fly through the air, traverse over the land, and swim through the water, collecting special items to help you find the flower and restore Trip World.
Use Yakopoo's shapeshifting powers to save Trip World from darkness! Race across the ground as a ball. Grow a tail to hit enemies—or a flower to make your enemies friendly!
This new version collects the classic handheld adventure Trip World in its original form, as well as the brand new COLOUR version bringing all new life to the world of YAKOPOO! Discover how the game was made and all new secrets in the museum mode including development documents and video interviews, or go listen to one of the greatest game soundtracks ever made in the music player!