The World Next Door
The World Next Door is een actie-avonturengame die het verhaal vertelt van Jun, een rebels tienermeisje dat vastzit in een parallelle wereld vol magische wezens. Deze game is geïnspireerd door de emotionele verhalen en bloedstollende actie van anime- en indiegames. Maak kennis en word vrienden met een uiteenlopende verzameling personages terwijl je de mysteries van deze wereld ontdekt.