The World Next Door
The World Next Door is a narrative-driven, action-adventure game that follows Jun, a rebellious teen girl trapped in a parallel world inhabited by magical creatures. Inspired by the emotional storytelling and thrilling action of both anime and indie games, players can expect to meet and develop friendships with an eclectic cast of characters while uncovering the mysteries hidden within this world.