The Swords of Ditto: Mormo's Curse
The Swords of Ditto: Mormo's Curse is een compacte actie-RPG die een uniek avontuur creëert voor elke nieuwe held die het durft op te nemen tegen de boosaardige Mormo. Verken een prachtige maar gevaarlijke bovenwereld, trotseer afschrikwekkende dungeons en verbeter je held in een pittoresk dorp tijdens je strijd tegen het kwaad dat het eiland teistert. Ontketen het mystieke zwaard van Ditto en sleep een vriend(in) mee in een onvergetelijk avontuur vol geweldige personages, bijzondere schatten en heldhaftige gevechten!
Alleen of samen op avontuur: ga in je eentje de strijd aan met Mormo en haar boosaardige legers of schakel de hulp in van een dappere vriend(in) in een lokale coöpsessie. Vrees niet, zelfs minder ervaren avonturiers krijgen hulp van hun medehelden dankzij de magie van een stevige reanimatieknuffel!
Wapens, voorwerpen en stickers: hanteer de traditionele combinatie van zwaard en boog samen met de aanzienlijk minder traditionele elpee-frisbee, magische golfclub en reuzenvoet uit de hemel om Mormo en haar legioenen van hun stuk te brengen. Verzamel en gebruik stickers om je held en uitrusting extra krachten te geven om de doortrapte tovenares te kunnen verslaan.
Hoofdopdrachten en geheime nevenmissies: beleef de legende zoals jij dat wilt, door je in willekeurige volgorde een weg te knokken door de dungeons, nevenmissies te voltooien in duistere grotten en diepe putten of het meteen tegen Mormo op te nemen voor de ultieme uitdaging.