The Entropy Centre
The Entropy Centre is een breinbrekend puzzelavontuur waarbij je objecten terug in de tijd haalt om ogenschijnlijk onmogelijke obstakels en raadsels op te lossen.
Een catastrofe heeft de wereld getroffen en jij lijkt de laatste overlevende te zijn. De hoop van de gehele mensheid ligt in het hart van The Entropy Centre.
De waarheid achter de dreigende ineenstorting van The Entropy Centre en de ondergang van de aarde vind je in het hart van deze uitgestrekte en gevaarlijke faciliteit. Maar durf jij de ongemakkelijke waarheid onder ogen te zien?
The Entropy Centre is een combinatie van een puzzelgame en een episch avontuur, en is een duivelse uitdaging met vlijmscherpe humor en geweldige voice-acting.